петък, 4 януари 2008 г.

Програма до края на зимата :)

Ще започна като ви честитя новата 2008 година. Нека да имате много здраве и успехи.

Ето и какъв ще ми бъде графика, по-точно към какво ще се стремя до края на зимата(или поне до март/април)

Отсновната ми цел е повишаване на силата в горната част на тялото. Няма да пренебрегвам и долната част, разбира се, просто не толкова интензивно, колкото горната, ще я тренирам.

Смятам да тренирам за сега 2 пъти през делничните дни и поне 1 път през уикенда.
В момента, поради лошото време, това няма да ми се отдаде много(за тренирането навънка, но затова ще си правя тренировките в нас.)

Идеята ми е постепенно да премина в един по-здравословен и благоприятен за организма ми режим, в който ще са включени и упражнения.

Това е за сега, когато вече конкретно си изясня какви ще са ми упражненията, ще ги споделя с вас, тук.

Допълнителна информация: относно 2 седмичния експеримент, се съкрати на седмица и половина, но въпреки това даде резултати. Затова смятам да се придържам и към него :)

Това е за сега от мен. Поздрави! :)

1 коментар:

Топблог каза...

Здравейте Христо Христов :))

Каним ви да регистрирате блога си в блог класацията на България.
http://topblog24.com.

Поздрави Екипът на Топ Блог 24