петък, 4 април 2008 г.

Междодругото...

Ами вече стана ден 44 от моят експеримент със сладкото. ВОдил съм си дневник, за всеки ден, какво съм ял и пил.

Не съм забелязал кой знае каква промяна в положението ми, а очаквах. Смятам сега да понамаля и тестените "мании", но не рязко да ги спра.

да, отностно експеримента със сладкото. Ами имаше донякъде малък ефект, но не и такъв какъвто очаквах. Правил съм изключения, не е без хич, апък то и не е полезно да не се вкуси ицобщо. Главного сладко, което може да се каже, че съм ял всеки ден е Corny. Взимам си всеки ден. Също така и мляко за пиене. :) Наблегнах доста на водата, пия повече от 1,5л вода на ден. Това може и да не е много, но спрямо другите, с които се сравнявам в училище, които са само на коли и безалкохолни напитки... е много :-)

Идеята е сега да намаля тестените изделия. Това ще стане малко по-сложно, заради режима ми в училище, понеже няма хубава храна наоколо и се налага да си правя сандвичи от нас. Ще продължа да ям сандвичи, но няма да си копувам Bake Rolls и други подобни, не че сега си ги копувам нон-стоп, но както и да е.

Малко встрани от темата. Вчера ми беше първата тренировка след контузията, не си давах много зор, особено за коляното, повече тренирах за ръце:кет лиийпове и набирания след това. Намирам сравнително голям прогрес в такеренето си след кет-а, което ме зарадва вчера. Исках с това да се похваля и да сажа още веднъж, че почивката е много хубаво нещо. Още един път, за пореден път, се убеждавам, че това е вярно. Затова ви съветвам да почивате, особено, ако тялото ви го иска(вие сами ще разберете кога то ви казва, че иска почивка).

Това е засега от мен. Приятна вечер и до скоро. See ya! :)

Няма коментари: