неделя, 11 май 2008 г.

Worse comes after worse

Здравейте отново! Дам, мина доста време, трябва да поддържаме блога жив :)

Както очаквате от заглавието, тема няма да е забавна и ведра.
Целта ми е да опиша преживяното ми досега, което се изразява във контузии. Разбира се имаше и много добри моменти, но те бяха и съпъствани със травми.

Първоначално си ударих лявото коляно. Нищо няма да пиша за него, да не зема да се урочасам! :)

Преди 3 седмици, дето се вика тъкмо ми се повъзтанови лявото коляно и контузих и дясното. Първоначално уж нямаше нищо, било само малък дефект на самата ми капачка и това било. Дадоха ми едни прахчета да пия, Фламексин, и някакви витамини. До тук добре, но след това, успоредно се появи и някакво топче, което ми изкачаше след странни движения. След като се получи това "разместване", изпъквам коляното, чрез опъване напълно, рязко, и то се оправя, изпуква наново. Постепенно стана по-трудно изпъквянето. До ДНЕС, 1 месец преди моя рожден ден(ИРОНИЯ, нали?!?!). Таа..., днес докато тренирахме и исках да направя един прецизен, направих го, но залитнах назад, не се ударих, но коляното изпука. Както обикновено. Проблемът дойде с това, че не успях да направя "обратното" изпукване и така си стоя и до сега. Отидох на лекар и ми каза да отида утре, за да ми направят ехография, за да се види какъв е проблема. Докторът предположи, че може би е скъсан минискус. Признаците били такива, и затова ще направим и този преглед за да сме сигурни каква е травмата. Сигурно е скъсан мeнискус, понеже не мога да си опъна крака. :) Утре ще се разбере. Това е за сега от мен. Пожелавам си на мен пълноценно оздравяване, каквото и да е..

Мерси за четенето и до скоро :) (С по-добри вести)

Няма коментари: