сряда, 5 ноември 2008 г.

Just keeping it alive

Здравейте! Как сме? Биваме, надявам се!

Нищо специално с тази публикация. Просто да поддържаме все още някаква искра от този блог.

Да отбележем активност и да спомена, че всичко при мен е ок. Нищо ново не се е случило...

Тренирам си.. бягам, лостове.. баскетбол, от всичко по малко общо взето.

Забравих да спомена и още нещо...

Наскоро се замислих в/у две изказвания на мои приятели
1."Колко много исках да стигна до тук, да постигна това, и когато вече съм тук... това няма значение.. все ми е едно!"
2."Ти не си такъв, следваш тенденциите и модата .. ти не си такъв .. "

Няма да изказвам в момента моите изгледи от тези изказвания.. просто ги споменах, може и вие да помислите в/у тях и да споделите мнението си.

1-вото е изказ на едно момче, за това как е тренирал осърдно, за да стигне до "една тениска", която значи "много"!
2-рото ми го каза също приятел с който много съм обсъждал за тренировки и т.н. ... той участва постоянно във моето възстановяване след травмата...
Просто помислете и ако искате дайте мнение. :)

Успехи, нагоре, без травми и внимавайте какво ЩЕ правите :) (rofl)

Peace out, one love, 3run.co.uk (rofl)

Няма коментари: